یه کوچولو درمورد خودم






کلوپ دختران

نام:استلا

فامیل:وینکسی

شهر:اهواز

کشور:ایران

تاریخ تولد:81/03/14

خواهر و برادر:ندارم

میوه مورد علاقه:پرتقال

غذای مورد علاقه:لازانیا

رنگ مورد علاقه:نارنجی،زرد،صورتی

گل مورد علاقه:لاله

خواننده ی مورد علاقه:katy perry/selena gomez/avril lavigne

فعالیت مورد علاقه:ساعت ها کار کردن با کامپوتر،تماشای تلویزیون

بهترین دوست:بلوم،الهه

بیشتر دوست دارم:با کامپیوتر کار کنم

متنر از این که:با کسی دعوا کنم

رنگ چشم:قهوه ای تیره

رنگ مو:مش انواع قهوه ای از وقتی که به دنیا اومدم

خصوصیات اخلاقی:وررررراجم،روابت اجتماعیم بالاس،وقتی ناراحتم دوست دارم آهنگ گوش کنم،یه فسقل شیطونم،از دویدن خوشم میاد به شرطی که نفسم نگیره،خیلی خیلی از حرف زور بم میاد،جواب خوبی رو با خوبی میدم بدی رو با بدی،تو جواب دادن استادم،بقیشو دیگه نمیدونم آها از پسرا متنفرم

تموم شد.چااو


نظرات شما عزیزان:

کیانا استلا
ساعت19:41---30 تير 1392
خب.اون کارتون اطلاعات و همه چیش توی همین وب هست

narutouzumaaki.loxblog.com



داستانش خیلی طولانیه
پاسخ:پس بگو چرا این قدر این وبت صحفه بارونه.


کیانا استلا
ساعت16:31---30 تير 1392
بابا دارم عکس وینکس پیدا میکنم



اخه خودت که میدونی عکس وینکس کم گیر میاد.من توی این وبم لینکت کردم:

narutouzumaki.loxblog.com
پاسخ:این همون وبت نیست که فواره ی صحفه داره؟


сгǻźŷğįгļ□ǎŷdǎ
ساعت16:10---30 تير 1392
سلام گلم.

وبلاگ خيلي خوبي داري.

اگه خواستي با هم تبادل لينك و بنر بكنيم.

خبرشو بهم بده.

باباي
پاسخ:چراکه نه؟


بلوم
ساعت9:44---30 تير 1392
هلاک نشین تو اهواز هواش چند درجس ؟

درضمن قالبت خوب نیست یه قالب دخترونه بگذار این چیه دیگه
پاسخ:به خاطر شماها این قالب ساده رو گذاشتم چون هر قالب نانازی که میذاشتم عکسامو خراب میکرد.راستش کمم هلاک نمی شیم من که به غیر از کانون جای دیگه ای نمیرم اونم هفته ای 2 یا 3 روز.ماهی یه بارم بیش تر بازار نمی رم.مخصوصا حالا که ماه رمضونه.


کیانا استلا
ساعت0:14---29 تير 1392
چه جالب منم اهواز زندگی میکنم
پاسخ:واقعا هم چه جالب.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 28 / 4 / 1392ساعت 19:41 توسط tia|



      قالب ساز آنلاین